Aktiviteter pr. år
Abstract
På baggrund af den nye vejledning til ordblindeundervisning for voksne er kravene til opstilling af tydelige skriftsproglige færdighedsmål blevet skærpet. Formålet er at det klart kan fastslås hvad deltageren kan ved et forløbs afslutning som han ikke kunne ved dets start, og at der derved skabes et grundlag for at vurdere om deltageren eventuelt skal revisiteres til videre undervisning. Artiklen giver et konkret bud på opstilling af færdighedsmål i praksis for en voksen deltager i ordblindeundervisning.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Voksenuddannelse |
Udgave nummer | 111 |
Sider (fra-til) | 6-9 |
Antal sider | 4 |
ISSN | 0107-8135 |
Status | Udgivet - dec. 2014 |
Emneord
- undervisning
- Evaluering
- Ordblindeundervisning
- Planlægning
- Skriftsproglige færdighedsmål
- Voksendidaktik
- voksenskoler
Aktiviteter
- 1 Kursusvirksomhed
-
Undervisningsplanen i ordblindeundervisningen.
Trine Gandil (Deltager)
6 aug. 2015Aktivitet: Rådgivning - typer › Kursusvirksomhed