Abstract
Valg af materiale/medie/form:
Etablering af en projektlederuddannelse. der sigter imod at kvalificere undervisere ved pædagoguddannelsen til fremadrettet at kunne gennemføre projektetablering og projektledelse i en professionsrettet kontekst præget af forskning og udvikling.
Valg af arbejdsform:
Igennem sparringspaneler, brug af It-platforme og undervisning sigtes der mod kompetencer i faglig ledelse blandt kolleger, processtyring, brugerdrevne tilgange,forskningsforankring og evaluering, kreativitet og innovation.
Begrundelse for valg af materiale/medie/form/arbejdsform:
Projektledelse indenfor professionsrettede uddannelser bygger på innovation og samarbejde med forskningsenheder - i en vekslevirkning hvor forskningen "lever" af professionsudvikling og innovation og professionerne udvikles igennem brugerdrevne og forskningsbaserede resultater.
Etablering af en projektlederuddannelse. der sigter imod at kvalificere undervisere ved pædagoguddannelsen til fremadrettet at kunne gennemføre projektetablering og projektledelse i en professionsrettet kontekst præget af forskning og udvikling.
Valg af arbejdsform:
Igennem sparringspaneler, brug af It-platforme og undervisning sigtes der mod kompetencer i faglig ledelse blandt kolleger, processtyring, brugerdrevne tilgange,forskningsforankring og evaluering, kreativitet og innovation.
Begrundelse for valg af materiale/medie/form/arbejdsform:
Projektledelse indenfor professionsrettede uddannelser bygger på innovation og samarbejde med forskningsenheder - i en vekslevirkning hvor forskningen "lever" af professionsudvikling og innovation og professionerne udvikles igennem brugerdrevne og forskningsbaserede resultater.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 2013 |
Status | Udgivet - 2013 |
Emneord
- professionsuddannelser
- uddannelse