TY - JOUR
T1 - Overflod af læringsmål hæmmer pædagogstuderendes kreativitet og selvstændige tænkning
AU - Hawes, Naia Wienmann
AU - Boysen, Mikkel Snorre Wilms
PY - 2023/3/9
Y1 - 2023/3/9
N2 - Pædagogstuderende skal i dag lære at udvikle praksis i tværprofessionelle og samskabende fællesskaber, mens de bombarderes med læringsmål, der kvæler muligheden for entreprenørskab og selvstændigt initiativ, skriver Naia Hawes og Mikkel Snorre Wilms Boysen.
AB - Pædagogstuderende skal i dag lære at udvikle praksis i tværprofessionelle og samskabende fællesskaber, mens de bombarderes med læringsmål, der kvæler muligheden for entreprenørskab og selvstændigt initiativ, skriver Naia Hawes og Mikkel Snorre Wilms Boysen.
KW - Læring, pædagogik og undervisning
M3 - Tidsskriftsartikel
SN - 2246-5553
JO - Altinget
JF - Altinget
ER -