Oversigt over forsknings-og udviklingsbaseret vide inden for pædagoguddannelsens Specialisering Skole og fritidspædagogik. Det Nationalemodul ”Professionsviden og forskning i relation til skole-og fritidspædagogik”.

Thomas Klostergaard Andersen

    Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandlingRapportFormidling

    Abstract

    Formålet med denne oversigt over forsknings-og udviklingsbaseret viden er, at bidrage til det ene af de fem
    nationale moduler på den nye pædagoguddannelse under specialiseringen i skole-og fritidspædagogik. Oversigten har til formål at give professionshøjskolernes undervisere og studerende mulighed for at få overblik over central og relevant forsknings og udviklingsbaseret viden i relation til skole- og fritidspædagogik
    OriginalsprogDansk
    Udgivelsesstedwww.paedagoguddannelsenet.dk
    Antal sider277
    StatusUdgivet - jan. 2015

    Emneord

    • forskning

    Citationsformater