Pædagogfagligt bidrag til arbejdet med idræt i skolen

Mathilde Sederberg, Birgitte Møs

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

Abstract

Bidraget har fokus på hvordan pædagoger kan bidrage til arbejdet med 45 min bevægelse og idræt pr dag i skolen efter reformen anno 2014. Der belyses forskningsresultater om sammenhænge mellem krop og læring samt forskningsundersøgelse om det gode tværprofessionelle samarbejde, koblet til arbejdet med krop og læring
OriginalsprogDansk
TitelPædagog i skole og fritid : Perspektiver på tværprofessionelt samarbejde i skolen
RedaktørerDitte Tofteng, Tom Ritchie
Antal sider17
UdgivelsesstedVærløse
ForlagBillesøe og Baltzer
Publikationsdato14 aug. 2014
Sider135-152
Artikelnummer8
ISBN (Trykt)978-87-7842-3405
StatusUdgivet - 14 aug. 2014

Emneord

  • social inklusion
  • Tværprofessionelt samarbejde
  • idrætspædagogik
  • krop og læring

Citationsformater