Projekter pr. år
Abstract
Bidraget har fokus på hvordan pædagoger kan bidrage til arbejdet med 45 min bevægelse og idræt pr dag i skolen efter reformen anno 2014. Der belyses forskningsresultater om sammenhænge mellem krop og læring samt forskningsundersøgelse om det gode tværprofessionelle samarbejde, koblet til arbejdet med krop og læring
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Pædagog i skole og fritid : Perspektiver på tværprofessionelt samarbejde i skolen |
Redaktører | Ditte Tofteng, Tom Ritchie |
Antal sider | 17 |
Udgivelsessted | Værløse |
Forlag | Billesøe og Baltzer |
Publikationsdato | 14 aug. 2014 |
Sider | 135-152 |
Artikelnummer | 8 |
ISBN (Trykt) | 978-87-7842-3405 |
Status | Udgivet - 14 aug. 2014 |
Emneord
- social inklusion
- Tværprofessionelt samarbejde
- idrætspædagogik
- krop og læring
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Samarbejde på tværs om inklusion og lige muligheder
Sauzet, S. Ø. D. (Projektdeltager), Jensen, C. R. (Projektdeltager), Tofteng, D. M. B. (Projektleder), Bladt, M. (Projektdeltager), Madsen, L. (Projektdeltager), Rasmussen, G. L. (Projektdeltager), Sederberg, M. (Projektdeltager), Ritchie, T. (Projektdeltager), Stæhr, M. (Projektdeltager), Olesen, C. F. (Projektdeltager) & Hamre, B. F. (Projektdeltager)
01/05/13 → 01/03/17
Projekter: Projekt › Forskning
Fil