Projekter pr. år
Abstract
Kapitlet samler op på tre centrale dilemmaer i arbejdet med pædagogik for bæredygtighed, som udfordrer traditionelle forståelser af, hvad der er vigtig viden i pædagogisk arbejde, hvordan roller i pædagogisk arbejde kan udfyldes, og hvad der egentlig er den pædagogiske opgave.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Bæredygtighed og dagtilbudspædagogik : eksperimenter, dilemmaer og læreprocesser |
Redaktører | Mia Husted, Nanna Jordt Jørgensen, Katrine Dahl Madsen |
Antal sider | 16 |
Udgivelsessted | Frederiksberg |
Forlag | Frydenlund |
Publikationsdato | 2023 |
Sider | 158-173 |
ISBN (Trykt) | 978-87-7216-650-6 |
ISBN (Elektronisk) | 978-87-7216-651-3 |
Status | Udgivet - 2023 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- dilemmaer
- kollektive læreprocesser
- pædagogik for bæredygtighed
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Pædagogik for bæredygtighed
Husted, M. (Projektleder), Jørgensen, N. J. (Projektdeltager), Møller, T. (Projektdeltager), Frøkjær, T. (Projektdeltager), Damgaard, B. V. (Projektdeltager), Bollingberg, K. (Projektdeltager), Madsen, K. D. (Projektleder), Mortensen, H. (Projektdeltager), Celinder, D. T. (Projektdeltager) & Nielsen, N. (Projektdeltager)
01/03/18 → 01/02/21
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation