Abstract
På Pilegårdsskolen i Tårnby har vi siden august 2016 arbejdet med udvikling af læring i fællesskaber, hvor PLC-teamet samarbejder med lærer-teams. Fokus har rettet sig mod at arbejde med multimodale læringsformater samt at etablere nye samarbejds- og læringsformer mellem PLC og det pædagogiske personale.
Vi er optaget af at udvikle en mediebaseret praksis, hvor vi arbejder med digitale teknologier, der understøtter elevernes kreative og innovative kompetencer. Vi ønsker samtidig at belyse, hvorledes PLC kan udvikles som en strategisk udviklingsenhed – som en del af skolekulturen.
Her beskrives samarbejdet mellem PLC-teamet og et lærer-team på 5. klassetrin.
Vi er optaget af at udvikle en mediebaseret praksis, hvor vi arbejder med digitale teknologier, der understøtter elevernes kreative og innovative kompetencer. Vi ønsker samtidig at belyse, hvorledes PLC kan udvikles som en strategisk udviklingsenhed – som en del af skolekulturen.
Her beskrives samarbejdet mellem PLC-teamet og et lærer-team på 5. klassetrin.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Folkeskolen |
ISSN | 0015-5837 |
Status | Udgivet - 7 jul. 2017 |