PBL Kompetencer, Relationer og Employability: Udvikling af feedbackstrukturer til understøttelse af ansvar for egen læring i praksisorienterede projektforløb

Stine Bylin Bundgaard, Elisabeth Lauridsen Lolle, Reimer Ivang, Ina Drejer, Margit Saltofte, Lars Bo Henriksen, Anna Bomholt, Annette Rasmussen

Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportForskningpeer review

Abstract

Flere af AAUs kandidatuddannelser er tilrettelagt således, at de studerende på 9. semester får særlige muligheder for at udvikle arbejdsrelaterede kompetencer i praksiskontekster. Denne rapport omhandler PBL-projektforløb, som indebærer udvikling af sådanne kompetencer i professionelle praksiskontekster i ind- eller udland på fire kandidatuddannelser.
OriginalsprogDansk
StatusUdgivet - 1 mar. 2019

Emneord

  • PBL
  • Practical semesters
  • employability
  • praksissemestre

Citationsformater