Playful approaches to learning as a realm for the humanities in the culture of higher education: a hermeneutical literature review

Bidragets oversatte titel: Legende tilgange til læring som et domæne for humanisme i kulturen for videregående uddannelse: Et hermeneutisk litteratur review

Julie Borup Jensen, Oline Pedersen, Ole Lund, Helle Marie Skovbjerg

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

Søgeresultater

  • Afsluttet

    Playful Learning - Research Extension

    Hjøllund, N.-P. O. (Projektleder), Skovbjerg, H. M. (Projektleder), Schrøder, V. (Projektdeltager), Jørgensen, H. H. (Projektdeltager), Sørensen, M. C. (Projektdeltager), Boysen, M. S. W. (Projektdeltager), Pedersen, O. (Projektdeltager), von Seelen, J. (Projektdeltager), Lund, O. (Projektdeltager), Jensen, J. B. (Projektdeltager) & Jensen, H. (Projektdeltager)

    01/08/1930/11/23

    Projekter: ProjektForskning

  • Forskning - Playful Learning

    Hjøllund, N.-P. O. (Projektleder), Skovbjerg, H. M. (Projektleder), Schrøder, V. (Projektdeltager), Jørgensen, H. H. (Projektdeltager), Sørensen, M. C. (Projektdeltager), Snorre Wilms Boysen, M. (Projektdeltager), Pedersen, O. (Projektdeltager), von Seelen, J. (Projektdeltager), Lund, O. (Projektdeltager), Jensen, J. B. (Projektdeltager) & Jensen, H. (Projektdeltager)

    01/08/1930/11/23

    Projekter: ProjektForskning