Abstract
Præsentation af didaktisk design som afslutning på en række af prøvehandlinger i grunduddannelsen i forbindelse med Playful Learning (som lokalambassadør).
Jeg har haft fokus på brugen af begrebskort i ELU (Elevers læring og udvikling) og specialpædagogik som en måde at få Playful Learning ind i undervisningen på læreruddannelsen. Begrebskort giver mulighed for, at temaer, teorier mv. sættes i sammenhæng med hinanden - bl.a. ift. forskelle og ligheder - og det giver mulighed for repetition og dialog herom.
Jeg har haft fokus på brugen af begrebskort i ELU (Elevers læring og udvikling) og specialpædagogik som en måde at få Playful Learning ind i undervisningen på læreruddannelsen. Begrebskort giver mulighed for, at temaer, teorier mv. sættes i sammenhæng med hinanden - bl.a. ift. forskelle og ligheder - og det giver mulighed for repetition og dialog herom.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 5 dec. 2022 |
Status | Udgivet - 5 dec. 2022 |
Begivenhed | Playful Learning: Præsentation af didaktiske designs - Den Gamle By, Aarhus, Danmark Varighed: 5 dec. 2022 → 5 dec. 2022 |
Workshop
Workshop | Playful Learning: Præsentation af didaktiske designs |
---|---|
Lokation | Den Gamle By |
Land/Område | Danmark |
By | Aarhus |
Periode | 05/12/22 → 05/12/22 |
Emneord
- læreruddannelsen
- Begrebskort