Play@heart skoleudviklingsprojekt: En undersøgelse af handlings- og helhedsorienteret undervisning med legende tilgange til teknologiforståelse

Publikation: Working paper/preprintWorking paper

9 Downloads (Pure)

Abstract

Dette er et kort workingpaper, der viser resultater af et casestudie på 2 folkeskoler i Play@heart programmet. Undersøgelsen handler om handlings- og helhedsorienteret undervisning med fokus legende tilgange til læring - herunder inddragelse af teknologiforståelse
OriginalsprogDansk
StatusIkke-udgivet - 2024

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • legende tilgange til læring
  • teknologiforståelse
  • Play@heart

    Hansen, B. D. (Projektleder)

    02/08/2131/12/24

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

    Fil
  • Play@Heart

    Doneva, A. (Projektdeltager), Scheby, M. (Projektdeltager), Knudsen, S. B. (Projektdeltager), Schou, R. O. (Projektleder), Remmer, L. (Projektdeltager), von Sehested, M. (Projektdeltager), Klausen, M. T. (Projektdeltager), Hjøllund, N.-P. O. (Projektdeltager), Reimer-Mattesen, T. (Projektdeltager), Dahl, U. P. (Projektdeltager), Stenz, I. R. (Projektdeltager), Hansen, L. B. (Projektdeltager), Hejsel, T. (Projektdeltager), Hansen, B. D. (Projektdeltager), Busted, D. (Projektdeltager), Pilgaard, M. (Projektdeltager) & Rasmussen, S. C. (Projektdeltager)

    01/01/2131/12/24

    Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

Citationsformater