Abstract
Her møder eleven både den klassiske litteratur og de helt nye tekster. Nye medieformer giver særlige oplevelsesmuligheder og har anderledes sprogformer.
Eleverne møder det hele. De skal arbejde med tekster, som udfordrer dem både sprogligt og intellektuelt, og som rummer den store variation, der findes i genrer, temaer, typer og udtryksformer.
Hvert kapitel indledes med en række tydelige mål og afsluttes med, at eleverne evaluerer deres læring.
Eleverne møder det hele. De skal arbejde med tekster, som udfordrer dem både sprogligt og intellektuelt, og som rummer den store variation, der findes i genrer, temaer, typer og udtryksformer.
Hvert kapitel indledes med en række tydelige mål og afsluttes med, at eleverne evaluerer deres læring.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | København |
---|---|
Forlag | Alinea |
Udgave | 2 |
Antal sider | 236 |
ISBN (Trykt) | 978-87-2350-6177 |
Status | Udgivet - 2014 |
Emneord
- folkeskolen