Projekter pr. år
Abstract
I professionsbachelorprojektet (PBP) forventes lærerstuderende at kunne undersøge og ”..systematisk analysere lærerfaglige problemstillinger og være i stand til at forslå handlinger i kommuner, skoler og klasser…”.
Intentionen var at søge nye uddannelsesveje for praksisnære bachelor-projekter gennem udvikling af samarbejdsflader mellem BA-studerende, kommunale videnscentre og læreruddannelse.
Oplevelsen af at møde fagligt engagerede og specialiserede praktikere, der åbner praksisfeltet og kvalificeret udfordrer såvel tænkning som tilgange til eget projekt fremhæves som menings- og værdifuldt af de studerende.
Intentionen var at søge nye uddannelsesveje for praksisnære bachelor-projekter gennem udvikling af samarbejdsflader mellem BA-studerende, kommunale videnscentre og læreruddannelse.
Oplevelsen af at møde fagligt engagerede og specialiserede praktikere, der åbner praksisfeltet og kvalificeret udfordrer såvel tænkning som tilgange til eget projekt fremhæves som menings- og værdifuldt af de studerende.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 2019 |
Status | Udgivet - 2019 |
Begivenhed | Videncenterdag - Profession & Uddannelse - VIA, Silkeborg, Danmark Varighed: 2 dec. 2019 → 2 dec. 2019 |
Seminar
Seminar | Videncenterdag - Profession & Uddannelse |
---|---|
Lokation | VIA |
Land/Område | Danmark |
By | Silkeborg |
Periode | 02/12/19 → 02/12/19 |
Emneord
- læreruddannelsen
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Professionsbachelorprojektet i læreruddannelsen – nye veje i professionsrelevante prøveformer
Beck, M. H. (Projektleder), Nielsen, B. L. (Projektleder), Nielsen, O. (Projektleder) & Mølgaard, N. (Projektdeltager)
01/01/18 → 31/12/19
Projekter: Projekt › Forskning
Fil