Prefácio

Bidragets oversatte titel: Forord

Seth Chaiklin

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskning

    Abstract

    Diskussion af 3 paradoksal tema I kulturhistorisk forskning som er rettet mod pædagogiske spørgsmål: forhold imellem forskning og praksis, tilstrækkelighed af Vygotskys ideer I forhold til pædagogisk praksis, og implikationer af kulturhistorisk teori for undervisning.
    Bidragets oversatte titelForord
    OriginalsprogPortugisisk
    TitelDiálogos vigotskianos : educar na perspectiva histórico-cultural
    RedaktørerPatrícia Pederiva, Daniela Barros, Saulo Pequeno
    Antal sider8
    UdgivelsesstedCampinas, Brasil
    ForlagEditora Mercado das Letras
    Publikationsdatojul. 2018
    Sider9-16
    ISBN (Trykt)978-85-7591-516-5
    StatusUdgivet - jul. 2018

    Citationsformater