Abstract
Formålet med denne rapport er at dokumentere forløbet med implementering af PBL ved Sygeplejerskeuddannelsen i Odense, således at der både internt og eksternt synliggøres en argumentation for netop dette valg samt den efterfølgende investering i medarbejdernes kompetenceudvikling. Rapporten afdækker således både de personlige, faglige og organisatoriske tiltag i forbindelse med implementeringsprocessen.
Valget af metoden PBL falder inden for rammerne af dokumentet ’Beskrivelse af god undervisning for den teoretiske del af de sundhedsfaglige professionsbacheloruddannelser ved University College Lillebælt’ (UCL 2008).
Valget af metoden PBL falder inden for rammerne af dokumentet ’Beskrivelse af god undervisning for den teoretiske del af de sundhedsfaglige professionsbacheloruddannelser ved University College Lillebælt’ (UCL 2008).
Originalsprog | Dansk |
---|
Antal sider | 50 |
---|---|
Status | Udgivet - 2014 |
Emneord
- Uddannelse, professioner og erhverv
- Problembaseret læring, PBL