Professionel udvikling - og professionel identitet - en indledning

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

Abstract

I programmet professionsdidaktik under videncenter for didaktik VIAUC er vi en gruppe undervisere fra læreruddannelsen, der har været optaget af at beskrive lærerstuderendes professionelle udvikling, herunder deres udvikling af professionel iodentitet igennem uddannelsen
OriginalsprogDansk
TitelUndervisning i læreruddannelsen et oplæg til grundlagsdiskussioner
RedaktørerMette H. Beck, Lisbeth Lunde Frederiksen, Thomas Iskov
Antal sider8
UdgivelsesstedÅrhus
ForlagVIA Systime
Publikationsdato2013
Sider5-12
ISBN (Trykt)978-87-9271152-6
StatusUdgivet - 2013

Emneord

  • uddannelse
  • læreruddannelsen
  • professionsdidaktik
  • undervisning
  • didaktik

Citationsformater