Abstract
I dette afsluttende kapitel samles der op og perspektiveres ud fra centrale pointer, der er rejst i de foregående kapitler. Kapitlet bidrager således med nye vinkler på antologiens temaer og peger samtidig på områder, hvor der er brug for mere viden på langs af ungdomsuddannelser og på tværs af forskellige roller inden for disse. Ud fra en række hv-spørgsmål rejses diskussioner, som må stå centralt i et videre arbejde med professionelle læringsfællesskaber, og der præsenteres konkrete værktøjer til brug i arbejdet.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Professionelle læringssamarbejder på ungdomsuddannelser : på langs og på tværs i ungdomsuddannelser |
Redaktører | Henriette Duch |
Antal sider | 12 |
Udgivelsessted | Frederikshavn |
Forlag | Dafolo |
Publikationsdato | 2021 |
Sider | 175-186 |
Kapitel | 13 |
ISBN (Trykt) | 9788772340487 |
Status | Udgivet - 2021 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- Uddannelse, professioner og erhverv