Abstract
Professionelles samarbejde om børn i skolen
Skolen skal være et sted, hvor alle børn trives. Selvom vi er enige i det. er problemerne ikke løst. Hvordan kan det være? Lyt med når Mette Molbæk fortæller om pædagoger og lærere, der arbejder sammen i skolen.
Skolen skal være et sted, hvor alle børn trives. Det kan vi allesammen blive enige om. Men selv om alle er enige - og har været det længe - så er problemerne ikke løst. Langt fra. Hvordan kan det være?
Vi taler med skoleforsker Mette Molbæk om, hvad der sker, når pædagoger og lærere samarbejder om børn i skolen.
Lyt med på en samtale, hvor vi med vilje skruer tempoet ned. For måske er en del af problemet, at vi nogle gange bliver for hurtigt enige. Og derfor - uden at ville det - kommer til at gøre endnu mere af det, der ikke virker.
Hør også Mette Molbæks bud på, hvordan vi kan få samarbejdet i skolen til i højere grad at hjælpe de børn, som det handler om. #34
Skolen skal være et sted, hvor alle børn trives. Selvom vi er enige i det. er problemerne ikke løst. Hvordan kan det være? Lyt med når Mette Molbæk fortæller om pædagoger og lærere, der arbejder sammen i skolen.
Skolen skal være et sted, hvor alle børn trives. Det kan vi allesammen blive enige om. Men selv om alle er enige - og har været det længe - så er problemerne ikke løst. Langt fra. Hvordan kan det være?
Vi taler med skoleforsker Mette Molbæk om, hvad der sker, når pædagoger og lærere samarbejder om børn i skolen.
Lyt med på en samtale, hvor vi med vilje skruer tempoet ned. For måske er en del af problemet, at vi nogle gange bliver for hurtigt enige. Og derfor - uden at ville det - kommer til at gøre endnu mere af det, der ikke virker.
Hør også Mette Molbæks bud på, hvordan vi kan få samarbejdet i skolen til i højere grad at hjælpe de børn, som det handler om.
Skolen skal være et sted, hvor alle børn trives. Selvom vi er enige i det. er problemerne ikke løst. Hvordan kan det være? Lyt med når Mette Molbæk fortæller om pædagoger og lærere, der arbejder sammen i skolen.
Skolen skal være et sted, hvor alle børn trives. Det kan vi allesammen blive enige om. Men selv om alle er enige - og har været det længe - så er problemerne ikke løst. Langt fra. Hvordan kan det være?
Vi taler med skoleforsker Mette Molbæk om, hvad der sker, når pædagoger og lærere samarbejder om børn i skolen.
Lyt med på en samtale, hvor vi med vilje skruer tempoet ned. For måske er en del af problemet, at vi nogle gange bliver for hurtigt enige. Og derfor - uden at ville det - kommer til at gøre endnu mere af det, der ikke virker.
Hør også Mette Molbæks bud på, hvordan vi kan få samarbejdet i skolen til i højere grad at hjælpe de børn, som det handler om. #34
Skolen skal være et sted, hvor alle børn trives. Selvom vi er enige i det. er problemerne ikke løst. Hvordan kan det være? Lyt med når Mette Molbæk fortæller om pædagoger og lærere, der arbejder sammen i skolen.
Skolen skal være et sted, hvor alle børn trives. Det kan vi allesammen blive enige om. Men selv om alle er enige - og har været det længe - så er problemerne ikke løst. Langt fra. Hvordan kan det være?
Vi taler med skoleforsker Mette Molbæk om, hvad der sker, når pædagoger og lærere samarbejder om børn i skolen.
Lyt med på en samtale, hvor vi med vilje skruer tempoet ned. For måske er en del af problemet, at vi nogle gange bliver for hurtigt enige. Og derfor - uden at ville det - kommer til at gøre endnu mere af det, der ikke virker.
Hør også Mette Molbæks bud på, hvordan vi kan få samarbejdet i skolen til i højere grad at hjælpe de børn, som det handler om.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 9 sep. 2024 |
Publikationsmedier | Online |
Størrelse | 25:21 |
Status | Udgivet - 9 sep. 2024 |
Emneord
- Børn og unge
- inklusion
- tværfagligt samarbejde
- Skoler, fag og institutioner