Professionshøjskolernes nye rolle inden for forskning og udvikling

Tobias Høygaard Lindeberg, Henrik Busch

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

    Abstract

    I løbet af 2013 blev rammerne for forskning og udvikling (FoU) på professionshøjskolerne ændret markant. Det har betydning for professionshøjskolernes rolle i det danske forsknings- og udviklingslandskab. Artiklen tager afsæt i en interessentbasseret forståelse af kvalitet i FoU og analyserer projektet "Tidlig Matematikindsats til Marginalgrupper" ud fra hhv. et aftager- og et studenter- og et forskningsperspektiv.
    OriginalsprogDansk
    TidsskriftMONA
    Udgave nummer2
    Sider (fra-til)62-70
    Antal sider9
    ISSN1604-8628
    StatusUdgivet - 2016

    Emneord

    • Læring, pædagogik og undervisning
    • professionsuddannelser

    Citationsformater