Abstract
Artiklen beskriver et projekt gennemført i et samarbejde mellem bibliotekarer, studievejledere og uddannelseskoordinator ved Sygeplejerskeuddannelsen i Århus i perioden 2004-2007. Projektet havde til formål at styrke de studerendes studiekompetence. Hypotesen i projektet var, at læring af studiekompetence bedst sker, hvis studiekompetencer integreres i fagundervisningen
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Professionsdidaktik : et særligt anliggende for professionshøjskolerne? |
Redaktører | Kirsten Beedholm, Charlotte Greve |
Antal sider | 13 |
Udgivelsessted | Århus |
Forlag | VIA Systime |
Publikationsdato | okt. 2010 |
Udgave | 1 |
Sider | 95-108 |
ISBN (Trykt) | 978-87-90833-89-3 |
ISBN (Elektronisk) | 978-87-90833-88-6 |
Status | Udgivet - okt. 2010 |
Emneord
- intervention
- kompetencer
- kompetenceudvikling
- læring