Abstract
Artiklen beskriver et projekt gennemført i et samarbejde mellem bibliotekarer, studievejledere og uddannelseskoordinator ved Sygeplejerskeuddannelsen i Århus i perioden 2004-2007. Projektet havde til formål at styrke de studerendes studiekompetence. Hypotesen i projektet var, at læring af studiekompetence bedst sker, hvis studiekompetencer integreres i fagundervisningen
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Titel | Professionsdidaktik : et særligt anliggende for professionshøjskolerne? |
| Redaktører | Kirsten Beedholm, Charlotte Greve |
| Antal sider | 13 |
| Udgivelsessted | Århus |
| Forlag | VIA Systime |
| Publikationsdato | okt. 2010 |
| Udgave | 1 |
| Sider | 95-108 |
| ISBN (Trykt) | 978-87-90833-89-3 |
| ISBN (Elektronisk) | 978-87-90833-88-6 |
| Status | Udgivet - okt. 2010 |
Emneord
- intervention
- kompetencer
- kompetenceudvikling
- læring