Rapport fra VIOL-projektet, Del 2: Technological literacy som udfordring for professioner og uddannelse

    Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportForskning

    Abstract

    Rapporten ”Technological literacy som udfordring for professioner og uddannelse” er del af den samlede afrapportering af projektet ”Velfærdsteknologi, Innovation, Omsorg og Læring” (VIOL). VIOL-projektet er gennemført i et samarbejde mellem University College Sjælland (UCSJ) og Roskilde Universitet (RUC) og er støttet af Den Europæiske Socialfond. Projektet er gennemført i perioden januar 2013 til og med februar 2015.

    Rapporten ”Technological literacy - analyser og erfaringsopsamling på tværs af professioner” samler og formidler en tværgående analyse af projektets erfaringer og resultater med særligt fokus på analyser og fortolkninger af ”technological literacy” på tværs af professioner og ud-dannelser.
    OriginalsprogDansk
    UdgivelsesstedSorø
    ForlagUCSJ Forlag
    Antal sider82
    ISBN (Trykt)978-87-927-1730-6
    ISBN (Elektronisk)978-87-927-1731-3
    StatusUdgivet - 2015

    Emneord

    • velfærdsteknologi
    • professionsuddannelser

    Citationsformater