Registerkontinuum - et værktøj til planlægning og refleksion

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

Abstract

Kom ind i sproget kvalificerer folkeskolens faglærere til at møde flersprogede elever med den særlige faglighed, der knytter sig til dansk som andetsprog. Gennem faglige forløb og andre praksiseksempler viser forfatterne, hvordan lærere kan tilrettelægge stilladserende og sprogudviklende undervisning i og på tværs af klassetrin i skolens fag.
OriginalsprogDansk
TitelKom ind i sproget : Flersprogede elever i fagundervisningen
RedaktørerStine Kragholm Knudsen, Lone Wulff, Stine Kragholm Knudsen
Antal sider24
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagAkademisk Forlag
Publikationsdato2017
Sider63-86
ISBN (Trykt)978-87-500-4941-8
StatusUdgivet - 2017

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning

Citationsformater