Rich input i engelskundervisningen

Bente Melgaard, Maria Josephine Guttesen, Susanne Karen Jacobsen

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

    Abstract

    Der er mange gode grunde til at bruge autentiske tekster i engelskundervisningen på alle niveauer. Eleverne skal i engelskundervisningen stifte bekendtskab med et varieret input på fremmedsproget, og det at læse autentiske tekster er et møde med sprog som målrettet målsprogsbrugere, og giver eleverne adgang til kultur
    OriginalsprogDansk
    TidsskriftSproglæreren
    Vol/bind2017
    Udgave nummer1
    Sider (fra-til)8-11
    Antal sider4
    ISSN0108-6154
    StatusUdgivet - 1 mar. 2017

    Emneord

    • Læring, pædagogik og undervisning

    Citationsformater

    Melgaard, B., Guttesen, M. J., & Jacobsen, S. K. (2017). Rich input i engelskundervisningen. Sproglæreren, 2017(1), 8-11.