Rum for undring i Kina: undringsbaseret pædagogik, et kursus for kinesiske førskolelærer

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterFormidlingpeer review

Abstract

Præsentation af Undringsbaseret pædagogik, et kursus som er udviklet og gennemført i Chengdu Kina. Filosofi med børn i kinesisk kontekst. Et kompeteceudviklingsforløb for kinesiske Førskolelærer. Room for Wonder er et kursus i to trin med fokus på åbne og konstruktive samtaler med børn.
OriginalsprogDansk
Publikationsdato26 jan. 2019
StatusUdgivet - 26 jan. 2019
BegivenhedNationalt Netværksmøde - Filosofi med Børn - Via University College, Århus, Danmark
Varighed: 26 jan. 201926 jan. 2019

Konference

KonferenceNationalt Netværksmøde - Filosofi med Børn
LokationVia University College
Land/OmrådeDanmark
ByÅrhus
Periode26/01/1926/01/19

Emneord

  • Skoler, fag og institutioner
  • børns perspektiver
  • filosofi med børn
  • refleksiv praksislæring
  • samtaler med børn
  • undringsbaseret pædagogik

Citationsformater