Projekter pr. år
Abstract
I det europæiske forskningsprojekt ‘Reaching the hard to reach’ er det hensigten at sikre bedre forudsætninger for inklusion i skolen ved at samarbejde med børnene om planlægningen af undervisningen. Udbyttet er en undervisning med mere engagerede og deltagende elever.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Tidsskrift | Unge Paedagoger |
| Vol/bind | 2019 |
| Udgave nummer | 3 |
| Sider (fra-til) | 72-75 |
| Antal sider | 4 |
| ISSN | 0106-5386 |
| Status | Udgivet - 1 nov. 2019 |
Emneord
- Skoler, fag og institutioner
- inklusion
- lærerfaglighed
- undervisningsforberedelse
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Reaching the ‘hard to reach’: Inclusive responses to diversity through child-teacher dialogue
Hedegaard-Sørensen, L. (Projektleder), Ulvseth, H. (Projektdeltager), Messiou, K. (Projektleder) & Grumløse, S. P. (Projektdeltager)
01/09/17 → 31/08/20
Projekter: Projekt › Forskning