Samarbejdsprocesser om inklusion og eksklusion

Janne Hedegaard Hansen, Charlotte Riis Jensen, Mette Molbæk, Maria Christina Secher Schmidt

Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjerRapportForskning

Abstract

Rapporten er udarbejdet på baggrund af forskningsprojektet Approaching Inclusion (2016-2020), som er finansieret af Velux-fonden. I projektet har vi undersøgt lærere, interne og eksterne ressourcepersoners arbejde og samarbejde og betydningen heraf for udviklingen af en mere inkluderende skole.
OriginalsprogDansk
ForlagNationalt videncenter om Udsatte Børn og Unge
StatusUdgivet - 2020

Emneord

  • Børn og unge
  • Inklusion og fællesskab
  • tværprofessionel samarbejde
  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Inklusion og fællesskab
  • tværprofessionel samarbejde
  • Skoler, fag og institutioner
  • Inklusion og fællesskab
  • inkluderende skole
  • inkluderende undervisning
  • inklusion
  • tværprofessionel samarbejde

Citationsformater