Abstract
Begrundet i sammenhængen mellem øget gennemførsel, lærersamarbejde og kompetenceudvikling er det projektets formål at udvikle scenarier i et konsortium mellem deltagere fra skolerne og konsulenter fra DEL. Konsortiet bestod af DEL-medarbejdere og ledere fra de to deltagerskoler TietgenSkolen og TEC.
Formålet med at udvikle scenarier i konsortiet var at afprøve dem ved at præsentere dem for de deltagende lærere. Scenarierne blev koblet til en kursusmodel, udviklet i konsortiet, som det efterfølgende var lærernes opgave at kommentere på de to skoler og dermed forfine, så modellen svarede til lærernes konkrete behov. Tanken er, at modellen efterfølgende skal afprøves i praksis.
Formålet med at udvikle scenarier i konsortiet var at afprøve dem ved at præsentere dem for de deltagende lærere. Scenarierne blev koblet til en kursusmodel, udviklet i konsortiet, som det efterfølgende var lærernes opgave at kommentere på de to skoler og dermed forfine, så modellen svarede til lærernes konkrete behov. Tanken er, at modellen efterfølgende skal afprøves i praksis.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Frederiksberg |
---|---|
Forlag | Danmarks Erhvervspædagogiske Læreruddannelse |
Antal sider | 38 |
Status | Udgivet - 2008 |