Scenarier for sammenhæng mellem øget gennemførelse, meningsfuldt lærersamarbejde og bæredygtig kompetenceudvikling

Lars Mols, Anne Grethe Madsen

    Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandlingRapportForskning

    7 Downloads (Pure)

    Abstract

    Begrundet i sammenhængen mellem øget gennemførsel, lærersamarbejde og kompetenceudvikling er det projektets formål at udvikle scenarier i et konsortium mellem deltagere fra skolerne og konsulenter fra DEL. Konsortiet bestod af DEL-medarbejdere og ledere fra de to deltagerskoler TietgenSkolen og TEC.

    Formålet med at udvikle scenarier i konsortiet var at afprøve dem ved at præsentere dem for de deltagende lærere. Scenarierne blev koblet til en kursusmodel, udviklet i konsortiet, som det efterfølgende var lærernes opgave at kommentere på de to skoler og dermed forfine, så modellen svarede til lærernes konkrete behov. Tanken er, at modellen efterfølgende skal afprøves i praksis.
    OriginalsprogDansk
    UdgivelsesstedFrederiksberg
    ForlagDanmarks Erhvervspædagogiske Læreruddannelse
    Antal sider38
    StatusUdgivet - 2008

    Citationsformater