Skole og specialundervisning: Indflydelse på identitetsdannelse og livsforløb

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

    Abstract

    Dette er et paper og et bidrag en antologi med med focus på mennekser, der af forskellige grunde er i fare for at glide ud af samfundets praksisfællesskaber i forbindelse med uddannelse, arbejde og civilsamfund. Fokus i dette bidrag er fortællingen om en kvindes liv i periferien af disse arenaer for læring.
    Bidragets oversatte titelSkole og specialundervisning: Indflydelse på identitetsdannelse og livsforløb
    OriginalsprogEngelsk
    TitelIn from the Margins : Adult Education, Work and Civil Society
    RedaktørerAri Antikainen
    Antal sider20
    Udgivelses stedRotterdam/Tipei
    ForlagBrill | Sense
    Publikationsdato2006
    Sider265 - 284
    ISBN (Trykt)90-77874-46-1
    StatusUdgivet - 2006

    Emneord

    • uddannelse

    Citationsformater

    Quvang, C. (2006). School and Special Education: Impact on identity and life trajectories. I A. Antikainen (red.), In from the Margins: Adult Education, Work and Civil Society (s. 265 - 284). Brill | Sense.