Projekter pr. år
Abstract
Turbodansk er et undervisningsforløb finansieret af midler fra Undervisningsministeriet, men igangsat og tilrettelagt af læsekonsulent Karen Maass og konsulent for integration og mangfoldighed Mona Engelbrecht med henblik på at udvikle intensive, motiverende læseforløb for skoletrætte og læsesvage elever i 6.-8. klasse. Denne rapport er kommet i stand på foranledning
af Københavns Kommune og søger gennem et aktionslæringsforløb i tilknytning til turboforløbene at generere viden om, hvordan undervisning af elevgruppen kan kvalificeres, og at evaluere det samlede turboforløb på baggrund af de involverede parters udsagn på et afsluttende evalueringsmøde.
af Københavns Kommune og søger gennem et aktionslæringsforløb i tilknytning til turboforløbene at generere viden om, hvordan undervisning af elevgruppen kan kvalificeres, og at evaluere det samlede turboforløb på baggrund af de involverede parters udsagn på et afsluttende evalueringsmøde.
Originalsprog | Dansk |
---|
Antal sider | 65 |
---|---|
Status | Udgivet - jun. 2011 |
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Turbodansk - Skal vi bare droppe teksterne?
Østergren-Olsen, D. (Projektdeltager) & Arne-Hansen, S. (Projektdeltager)
24/08/10 → 17/06/11
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation