Skal vi spille? - en legende tilgang til peerfeedback på skriftlige opgaver

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

Abstract

I kapitlet viser vi, hvordan peerfeedback kan blive legende og inspirerende, når det rammesættes i et "Tekstfeedbackspillet". Gennem spillet kommer de studerende igennem de tre feedback spørgsmål; feed up, feedback og feed forward. Herigennem trænes de studerende til at give og modtage peerfeedback i en klar, tydelig og legende rammesætning.
OriginalsprogDansk
TitelFeedback i pædagoguddannelsen
RedaktørerKirsten Hyldahl, Preben Olund Kirkegaard
Antal sider11
UdgivelsesstedFrederikshavn
ForlagDafolo
Publikationsdato2021
Udgave1
Sider157-167
Kapitel10
ISBN (Trykt)9788772340425
StatusUdgivet - 2021
NavnDen professionelle pædagog
ISSN2445-4710

Emneord

  • pædagoguddannelsen
  • Didaktik
  • Peerfeedback
  • legende læring

Citationsformater