Skole-hjemsamarbejde: en nødvendig ressource for elevernes læring

Ulla Kofoed

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    Abstract

    Anderkendelsen af forældrenes ressource er indgang til en didaktik der omhandler elevernes læring
    OriginalsprogDansk
    TitelPædagogik som fag og praksis
    RedaktørerTom Ritchie
    Antal sider20
    ForlagSamfundslitteratur
    Publikationsdato2012
    Udgave1
    Sider225-244
    Artikelnummerkap 11
    ISBN (Trykt)978-87-503-16160
    StatusUdgivet - 2012

    Emneord

    • fællesskab
    • anerkendelse
    • didaktik
    • undervisning
    • Forældre som ressource

      Larsen, M. N. (Projektdeltager), Kofoed, U. (Projektdeltager), Hvilshøj, S. (Projektleder), Orluf, B. (Projektdeltager) & Gaardsmand, S. (Projektdeltager)

      01/09/1101/07/14

      Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

    Citationsformater