Skole-hjemsamarbejde: en nødvendig ressource for elevernes læring

Ulla Kofoed

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    Abstract

    Anderkendelsen af forældrenes ressource er indgang til en didaktik der omhandler elevernes læring
    OriginalsprogDansk
    TitelPædagogik som fag og praksis
    RedaktørerTom Ritchie
    Antal sider20
    ForlagSamfundslitteratur
    Publikationsdato2012
    Udgave1
    Sider225-244
    Artikelnummerkap 11
    ISBN (Trykt)978-87-503-16160
    StatusUdgivet - 2012

    Emneord

    • anerkendelse
    • fællesskab
    • undervisning
    • didaktik
    • Forældre som ressource

      Hvilshøj, S., Orluf, B., Gaardsmand, S., Larsen, M. N. & Kofoed, U.

      01/09/1101/07/14

      Projekter: ProjektUdviklingsprojekt/ Innovation

    Citationsformater