Abstract
Dette er et inspirationskatalog til dig, der skal have gæster på besøg på madmarkeder, råvarefestivaler eller andre events med fokus på mad og drikke. Du ønsker måske bedre dialog med dit publikum, højere kendskab til dit produkt eller at få gæsternes respons på forskellige udgaver af dit produkt.
Det kan du få ved at byde på involverende, lærerige og sjove aktiviteter, der vækker gæsternes interesse for dit produkt og giver dem både viden og en ekstra oplevelse. Ideerne i dette katalog er både til dig, som er arrangør, og til dig, der er aktør og stiller op med en stand, en bod eller en aktivitet.
Kataloget kommer med forslag til, hvordan du kan gøre festivalens aktiviteter vedkommende for gæsten, effektfulde for arrangøren og værdifulde for aktøren ved at tage udgangspunkt i mad- og smagsoplevelser, som rummer mere end ’bare’ en smagsprøve. Smagsoplevelser vækker gæsternes nysgerrighed, fanger og fastholder opmærksomheden, skaber samtaler og giver mulighed for at sætte din særlige event, viden eller produkter i spil.
Det kan du få ved at byde på involverende, lærerige og sjove aktiviteter, der vækker gæsternes interesse for dit produkt og giver dem både viden og en ekstra oplevelse. Ideerne i dette katalog er både til dig, som er arrangør, og til dig, der er aktør og stiller op med en stand, en bod eller en aktivitet.
Kataloget kommer med forslag til, hvordan du kan gøre festivalens aktiviteter vedkommende for gæsten, effektfulde for arrangøren og værdifulde for aktøren ved at tage udgangspunkt i mad- og smagsoplevelser, som rummer mere end ’bare’ en smagsprøve. Smagsoplevelser vækker gæsternes nysgerrighed, fanger og fastholder opmærksomheden, skaber samtaler og giver mulighed for at sætte din særlige event, viden eller produkter i spil.
Originalsprog | Dansk |
---|
Forlag | Smag for Livet Forlag |
---|---|
Vol/bind | 15 |
ISBN (Trykt) | 978-87-93551-18-3 |
ISBN (Elektronisk) | 978-87-93551-19-0 |
Status | Udgivet - 2021 |