Specialpædagogikken - som støtte for øget rummelighed

Ole Hansen

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    Abstract

    Debatten om folkeskolens ummelig har sat skub i sammenhængen mellem praksis, professionviden og forskningsviden.
    Praktikkerne er langt mere interesseret i, hvad forskerne kan fortælle og fortroligheden mellem forskere, professionsformidlere og praktikere er øget
    OriginalsprogDansk
    TitelSkoleledelse og læringsmiljø
    RedaktørerOle Hansen
    Antal sider10
    Vol/bind1
    UdgivelsesstedFrederikshavn
    ForlagDafolo
    Publikationsdato2007
    Udgave1
    ISBN (Elektronisk)978-87-7281-253-3
    StatusUdgivet - 2007

    Emneord

    • faglige kompetencer
    • virkemidler
    • eksklusion
    • læring
    • specialpædagogik
    • inklusion
    • rummelighed

    Citationsformater