Abstract
Projektet undersøger, hvordan årgangsteams i skolen kan understøtte ordtilegnelse og ordforråd gennem fælles didaktiske tiltag udviklet i et tilpasset Lesson Study-projekt.
Projektet er et videnskabende, praksisudviklende projekt, der involverer samtlige
lærere og pædagoger i almensporet på Strandgårdskolen i Ishøj. Skolen har 2-3
spor i 0.-9. kl. Projektet evalueres blandt andet ved hjælp af fokusgruppeinterviews
med lærere og ledelse på skolen.
Projektet er et videnskabende, praksisudviklende projekt, der involverer samtlige
lærere og pædagoger i almensporet på Strandgårdskolen i Ishøj. Skolen har 2-3
spor i 0.-9. kl. Projektet evalueres blandt andet ved hjælp af fokusgruppeinterviews
med lærere og ledelse på skolen.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | jun. 2017 |
Antal sider | 1 |
Status | Udgivet - jun. 2017 |
Emneord
- sprogtilegnelse