Sprogligt udviklende didaktik for nyankomne

Maria Neumann Larsen, Mette Ginman

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Abstract

    Nyankomne elever får deltagelsesmuligheder i fagundervisningen via sprogligt udviklende didaktik
    OriginalsprogDansk
    TitelKom ind i sproget : Flersprogede elever i fagundervisningen
    RedaktørerStine Kragholm knudsen, Lone Wulff
    Antal sider25
    UdgivelsesstedKøbenhavn
    ForlagAkademisk Forlag
    Publikationsdato15 jan. 2017
    Udgave1.
    Sider213-238
    Kapitel10
    ISBN (Trykt)978-87-500-4941-8
    StatusUdgivet - 15 jan. 2017
    NavnDidaktikserien

    Emneord

    • Skoler, fag og institutioner
    • flersprogede elever
    • sprogudvikling

    Citationsformater