Steder har literacypotentiale: - for børn på vej ind i skriftsproget

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

28 Downloads (Pure)

Abstract

Steder er mange steder, og det handler om at få øje på stedet som grundlag for sproglig udfoldelse. Artiklen har fokus på indskolingen og giver ideer til en stedsbaseret literacypædagogik.
OriginalsprogDansk
TidsskriftViden om Literacy
Vol/bind2022
Udgave nummer32
Sider (fra-til)95-101
Antal sider7
ISSN2246-6517
StatusUdgivet - okt. 2022

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Læsning
  • literacy didaktik
  • Uddannelse, professioner og erhverv
  • Læsning
  • literacy didaktik
  • Skoler, fag og institutioner
  • Indskoling
  • Literacy
  • Børn og unge
  • Indskoling
  • Literacy

Citationsformater