TY - RPRT
T1 - Stem'erne - studeret
T2 - portræt af den fynske medie- og demokratikampagne for de 18-25-årige ved kommunalvalget 2017
AU - Jørgensen, Søren Schultz
PY - 2018/12/6
Y1 - 2018/12/6
N2 - I efteråret 2017 gik fem medier, et universitet og13 gymnasier på Fyn sammen om at engagere unge fynboer til at stemme ved kommunalvalget. Sammen skabte de projektet, Stem'erne, et af de største og mest visionære involveringskampagner, der er set i Danmark. Projektforløb og resultater er beskrevet i i denne publikation.
AB - I efteråret 2017 gik fem medier, et universitet og13 gymnasier på Fyn sammen om at engagere unge fynboer til at stemme ved kommunalvalget. Sammen skabte de projektet, Stem'erne, et af de største og mest visionære involveringskampagner, der er set i Danmark. Projektforløb og resultater er beskrevet i i denne publikation.
KW - Medier, kommunikation og sprog
KW - kommunalvalg
UR - https://issuu.com/aslakgottlieb/docs/hvidbog_om_stem_rne_-_lav
M3 - Rapport
BT - Stem'erne - studeret
ER -