Abstract
I storylineforløb opbygger du og dit hold en spændende fortælling. Undervejs skaber I en fælles organisationskultur. I skal gøre jer forestillinger om den organisation, som I er en del af og tale om, hvilke skuffede forventninger og problemstillinger I kan forestille jer, der opstår i dette fiktive univers. Ud fra dette selvvalgte perspektiv skal I arbejde med en problem-tackling på flere niveauer med henblik på eventuelle løsninger og nye erfaringer. På den måde bearbejder I et fagligt/pædagogisk/organisatorisk problem.
Du kan anvende storyline som metode til at analysere, vurdere og reflektere over praksisnære og komplekse problemstillinger. Du kan endvidere redegøre for mødetyper og mødefacilitering og du får redskaber til at fagligt begrunde handletiltag i praksis.
Du kan anvende storyline som metode til at analysere, vurdere og reflektere over praksisnære og komplekse problemstillinger. Du kan endvidere redegøre for mødetyper og mødefacilitering og du får redskaber til at fagligt begrunde handletiltag i praksis.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 19 apr. 2021 |
Udgiver | UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole |
Antal sider | 15 |
Status | Udgivet - 19 apr. 2021 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- Facilitering
- Profession
- Professionalisering
- Refleksion
- didaktik
- didaktisk design
- didaktisk strukturmodel
- didaktiske modeller
- facilitere refleksion
- mødet
- mødets etik
- professional development
- professional development in work life
- professionalitet
- professionel
- professionel handling
- professionsbacheloruddannelser
- refleksionskompetence
- Uddannelse, professioner og erhverv
- Didaktik
- Facilitering
- Profession
- Refleksion
- didaktisk design
- didaktisk strukturmodel
- didaktiske modeller
- facilitere refleksion
- mødet
- mødets etik
- professional development
- professional development in work life
- professionalisering
- professionalitet
- professionel
- professionel handling
- professionsbacheloruddannelser
- refleksionskompetence