Strategisk kommunikation i den danske museumsverden: En undersøgelse af, hvordan danske museer forstår og anvender strategisk kommunikation anno 2008

Anna Karina Kjeldsen, Marie Bysted-Sandberg

Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandlingBogForskningpeer review

Abstract

I januar 2008 udførte Center for Virksomhedskommunikation og Center for Museologi ved Aarhus Universitet en landsdækkende undersøgelse af, hordan de danske museer og udvalgte attraktioner forstår og anvender strategisk kommunikation. Formålet med undersøgelsen var at tegne et bredt billede af hvordan danske museer forstår og praktiserer strategisk kommunikation og at udpege områder, hvor der er behov for dyberegående forskning i tværfeltet mellem strategisk kommunikation og museologi.
OriginalsprogDansk
ForlagAarhus School of Business, Aarhus University, Centre for Corporate Communication
ISBN (Trykt)9788778822741
StatusUdgivet - 2008

Emneord

  • Museer Corporate Communication Strategisk kommunikation forskningsundersøgelse

Citationsformater