TY - BOOK
T1 - Strategisk kommunikation i den danske museumsverden: En undersøgelse af, hvordan danske museer forstår og anvender strategisk kommunikation anno 2008
AU - Kjeldsen, Anna Karina
AU - Bysted-Sandberg, Marie
PY - 2008
Y1 - 2008
N2 - I januar 2008 udførte Center for Virksomhedskommunikation og Center for Museologi ved Aarhus Universitet en landsdækkende undersøgelse af, hordan de danske museer og udvalgte attraktioner forstår og anvender strategisk kommunikation. Formålet med undersøgelsen var at tegne et bredt billede af hvordan danske museer forstår og praktiserer strategisk kommunikation og at udpege områder, hvor der er behov for dyberegående forskning i tværfeltet mellem strategisk kommunikation og museologi.
AB - I januar 2008 udførte Center for Virksomhedskommunikation og Center for Museologi ved Aarhus Universitet en landsdækkende undersøgelse af, hordan de danske museer og udvalgte attraktioner forstår og anvender strategisk kommunikation. Formålet med undersøgelsen var at tegne et bredt billede af hvordan danske museer forstår og praktiserer strategisk kommunikation og at udpege områder, hvor der er behov for dyberegående forskning i tværfeltet mellem strategisk kommunikation og museologi.
KW - Museer Corporate Communication Strategisk kommunikation forskningsundersøgelse
M3 - Bog
SN - 9788778822741
BT - Strategisk kommunikation i den danske museumsverden: En undersøgelse af, hvordan danske museer forstår og anvender strategisk kommunikation anno 2008
PB - Aarhus School of Business, Aarhus University, Centre for Corporate Communication
ER -