Projekter pr. år
Abstract
Hvorfor tager nogle studerende ikke medansvar, og er det muligt at stille krav til de unge om, at de i højere grad skal imødekomme den aktuelle fordring om medansvar og engagement? Er det i sygeplejerskeuddannelsen muligt at forene fællesskab med individualitet, og er det gennem medinddragelse muligt at forene pligt med de unges krav om ret? Dette er nogle af de spørgsmål, som forfatterne reflekterer over i artiklen som led i ønsket om engageret deltagelse og lærende samarbejdsprocesser på tværs af uddannelsesinstitution og klinik.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Uddannelsesnyt |
Vol/bind | 22. årgang |
Udgave nummer | 1 |
Sider (fra-til) | 2-10 |
Antal sider | 9 |
ISSN | 1602-0162 |
Status | Udgivet - mar. 2011 |
Emneord
- engagement
- mening
- motivation
- samarbejde
- studerendeinddragelse
- læring
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Kompetenceudvikling gennem anerkendelse og fagligt samarbejde
Hansen, B. H. (Projektleder)
01/01/10 → 30/11/10
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Fil