Abstract
SEO står for søgemaskineoptimering eller på engelsk ”search engine optimization”. Det er en af de vigtigste digitale markedsføringskanaler, der handler om at øge både kvaliteten og mængden af din hjemmesides trafik. I SEO arbejder vi med eksponering af dine produkter og/eller services såvel som din virksomheds generelle brand i søgemaskiner som Google, Yahoo, Bing.
SEO handler om at give dig synlighed over for de brugere, der søger online efter det indhold og de løsninger, du tilbyder. For at lykkes med SEO, skal du kende din målgruppe, og du skal levere dit indhold på en måde, som søgemaskinekravlere kan finde og forstå. I dette blogindlæg ser vi nærmere på, hvordan du kan optimere begge dele.
SEO handler om at give dig synlighed over for de brugere, der søger online efter det indhold og de løsninger, du tilbyder. For at lykkes med SEO, skal du kende din målgruppe, og du skal levere dit indhold på en måde, som søgemaskinekravlere kan finde og forstå. I dette blogindlæg ser vi nærmere på, hvordan du kan optimere begge dele.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Publikationsdato | 4 sep. 2020 |
| Udgiver | UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole |
| Status | Udgivet - 4 sep. 2020 |
Emneord
- markedsføring
- SEO
- Search Engine Optimization
- Søgemaskineoptimering