Taming Tension in Early Childhood Education: An Ethnographic Account of Local Translation of National Policy

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

35 Downloads (Pure)

Abstract

See attachment
OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato7 sep. 2021
StatusUdgivet - 7 sep. 2021
BegivenhedECER 2021: Education and Society: expectations, prescriptions, reconciliations - Geneva, Schweiz
Varighed: 6 sep. 202110 sep. 2021

Konference

KonferenceECER 2021
Land/OmrådeSchweiz
ByGeneva
Periode06/09/2110/09/21

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Den styrkede pædagogiske læreplan
  • pædagogisk arbejde
  • børn
  • dagtilbud
  • daginstitutioner
  • pædagogik
  • implementering
  • Undersøgelsesdesign, teori og metode

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne om 'Taming Tension in Early Childhood Education: An Ethnographic Account of Local Translation of National Policy'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.

Citationsformater