Delestillinger styrker sygeplejestuderendes argumentation

Iben Lovring, Else Møller, Rikke Bælum Mortensen, Kirsten Frederiksen

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskning

Abstract

Delestillinger, hvor en underviser dels arbejder på en professionshøjskole, dels vejleder sygeplejestuderende i klinisk praksis, synes at styrke sygeplejestuderendes argumentationskraft og evne til at reflektere over sygeplejen. Det viser et udviklingsprojekt fra Sygeplejerskeuddannelsen i Silkeborg og Hospitalsenhed Midt Hammel Neurocenter
Bidragets oversatte titelTeaching positions with combined classroom/clinical work strengthens nursing students' argumentation
OriginalsprogDansk
TidsskriftSygeplejersken
Vol/bind113
Udgave nummer12
Sider (fra-til)76-79
Antal sider4
ISSN0049-3856
StatusUdgivet - 18 okt. 2013

Emneord

  • sygeplejerskeuddannelsen

Citationsformater