Abstract
Kapitel 7 i bogen Seamless Learning in Higher Education 2, omhandler teknologien betydning for planlægningen og gennemførelsen af undervisning under covid-19 pandemien. Der indgår empiriske data fra de deltagende undervisere og forskere fra universiteter rundt omkring i verden, og aspekter af organisering, de forskellige typer af financiering af højere uddannelse i.e. national og/eller privat betaling, samt læringer af erfaringerne fra pandemien, indgår i kapitlets konklusioner.
Bidragets oversatte titel | Teknologi som værktøj for læring: Relevans under pandemien |
---|---|
Originalsprog | Engelsk |
Titel | Seamless Learning in Higher Education 2: : Comparisons from International Educators on Changes During a Global Pandemic |
Redaktører | Helga Hambrock, Frelét de Villiers, Rob Power |
Antal sider | 25 |
Vol/bind | 2 |
Forlag | International Association for Mobile Learning and Power Learning Solutions |
Publikationsdato | 10 okt. 2022 |
Udgave | 1 |
Sider | 133 - 158 |
Kapitel | 7 |
ISBN (Elektronisk) | 978-1-9993825-6-8 |
Status | Udgivet - 10 okt. 2022 |
Emneord
- internetbaserede uddannelser
- Open learning
- Seamless Learning
- Læring, pædagogik og undervisning