Technology as a Tool for Learning: Relevance During the Pandemic

Bidragets oversatte titel: Teknologi som værktøj for læring: Relevans under pandemien

Uwe Wollin, Helga Hambrock

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

116 Downloads (Pure)

Abstract

Kapitel 7 i bogen Seamless Learning in Higher Education 2, omhandler teknologien betydning for planlægningen og gennemførelsen af undervisning under covid-19 pandemien. Der indgår empiriske data fra de deltagende undervisere og forskere fra universiteter rundt omkring i verden, og aspekter af organisering, de forskellige typer af financiering af højere uddannelse i.e. national og/eller privat betaling, samt læringer af erfaringerne fra pandemien, indgår i kapitlets konklusioner.
Bidragets oversatte titelTeknologi som værktøj for læring: Relevans under pandemien
OriginalsprogEngelsk
TitelSeamless Learning in Higher Education 2: : Comparisons from International Educators on Changes During a Global Pandemic
RedaktørerHelga Hambrock, Frelét de Villiers, Rob Power
Antal sider25
Vol/bind2
ForlagInternational Association for Mobile Learning and Power Learning Solutions
Publikationsdato10 okt. 2022
Udgave1
Sider133 - 158
Kapitel7
ISBN (Elektronisk)978-1-9993825-6-8
StatusUdgivet - 10 okt. 2022

Emneord

  • internetbaserede uddannelser
  • Open learning
  • Seamless Learning
  • Læring, pædagogik og undervisning

Citationsformater