Projekter pr. år
Abstract
Filmen er en guide til faglærere på mellemtrinnet, der vil støtte ordblinde elever i at anvende teknologibaserede læsestrategier i læsningen af fagtekster på computer, tablets eller andre digitale enheder. Filmen er udviklet i forskningsprojektet Læsesucces for ordblinde elever og kan bruges sammen med disse materialer:
Afdækning af teknologibaserede læsestrategier: https://www.videnomlaesning.dk/media/...
Inspirations- og undervisningsmateriale til arbejdet med teknologibaserede læsestrategier: https://www.videnomlaesning.dk/media/...
Filmen er støttet af Egmontfonden og produceret af RossenFilm.
Afdækning af teknologibaserede læsestrategier: https://www.videnomlaesning.dk/media/...
Inspirations- og undervisningsmateriale til arbejdet med teknologibaserede læsestrategier: https://www.videnomlaesning.dk/media/...
Filmen er støttet af Egmontfonden og produceret af RossenFilm.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 3 okt. 2022 |
Publikationsmedier | Online |
Status | Udgivet - 3 okt. 2022 |
Emneord
- Læring, pædagogik og undervisning
- LST-strategier
- dysleksi
- læse- og skriveteknologi
- ordblindhed
- teknologibaserede læsestrategier
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Læsesucces for ordblinde børn – et tværfagligt samarbejde om ordblinde børns læseudvikling
Engmose, S. F. (Projektdeltager), Svendsen, H. (Projektleder), Laursen, M. S. (Projektdeltager), Bonderup, H. (Projektdeltager), Elmstrøm, S. (Projektdeltager), Buch, B. (Projektdeltager), Christiansen, C. (Projektdeltager), Mortensen, P. (Projektdeltager), Heiden, T. R. (Projektdeltager), Olesen, M. I. K. (Projektdeltager), Bruun, M. N. (Projektleder), Rønberg, L. (Projektdeltager) & Brok, L. S. (Projektdeltager)
10/12/19 → 01/12/22
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation