Abstract
Traditionen tro sendes TEKO-analysen 2012 nu på podiet. Igennem mange år
har vi hvert andet år praktiseret brugerdreven uddannelse ved at tage på
besøg hos mode- og livsstilsbranchen. Målet er at indkredse virksomhedernes
fremtidige medarbejder- og kompetencebehov, så vi sikrer, at virksomhederne gennem TEKOs uddannelser får de medarbejdere, der er behov for nu og fremover.
Samtidig vil vi gerne tage en aktuel temperatur på branchen og dele vores iagttagelser under de mange interviews, så vi i fællesskab kan lade os inspirere
af, hvad der sker i virksomhederne netop nu.
har vi hvert andet år praktiseret brugerdreven uddannelse ved at tage på
besøg hos mode- og livsstilsbranchen. Målet er at indkredse virksomhedernes
fremtidige medarbejder- og kompetencebehov, så vi sikrer, at virksomhederne gennem TEKOs uddannelser får de medarbejdere, der er behov for nu og fremover.
Samtidig vil vi gerne tage en aktuel temperatur på branchen og dele vores iagttagelser under de mange interviews, så vi i fællesskab kan lade os inspirere
af, hvad der sker i virksomhederne netop nu.
Originalsprog | Dansk |
---|
Antal sider | 24 |
---|---|
Status | Udgivet - jan. 2012 |