Abstract

Globalt og nationalt er der i disse år politisk og pædagogisk fokus på styrkelse af samarbejdet mellem pædagogiske institutioner og familier gennem forskellige former for inddragelse af forældre og/eller pårørende.
Det handler dette nummer om DPT om.
OriginalsprogDansk
TidsskriftDansk Paedagogisk Tidsskrift
Vol/bind2015
Udgave nummer4
Sider (fra-til)2-6
Antal sider3
ISSN0904-2393
StatusUdgivet - 10 dec. 2015
BegivenhedInstitutioner og familie: Intensiveret samarbejde eller forskydninger af ansvar - DPU - Aarhus Universitet, Campus Emdrup, København, Danmark
Varighed: 11 feb. 201611 feb. 2016

Seminar

SeminarInstitutioner og familie
LokationDPU - Aarhus Universitet, Campus Emdrup
Land/OmrådeDanmark
ByKøbenhavn
Periode11/02/1611/02/16

Emneord

  • daginstitutioner
  • Tværprofessionalitet
  • børneperspektiver
  • folkeskolen
  • forældreinddragelse
  • forældresamarbejde

Citationsformater