Abstract
Globalt og nationalt er der i disse år politisk og pædagogisk fokus på styrkelse af samarbejdet mellem pædagogiske institutioner og familier gennem forskellige former for inddragelse af forældre og/eller pårørende.
Det handler dette nummer om DPT om.
Det handler dette nummer om DPT om.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Tidsskrift | Dansk Paedagogisk Tidsskrift |
| Vol/bind | 2015 |
| Udgave nummer | 4 |
| Sider (fra-til) | 2-6 |
| Antal sider | 3 |
| ISSN | 0904-2393 |
| Status | Udgivet - 10 dec. 2015 |
| Begivenhed | Institutioner og familie: Intensiveret samarbejde eller forskydninger af ansvar - DPU - Aarhus Universitet, Campus Emdrup, København, Danmark Varighed: 11 feb. 2016 → 11 feb. 2016 |
Seminar
| Seminar | Institutioner og familie |
|---|---|
| Lokation | DPU - Aarhus Universitet, Campus Emdrup |
| Land/Område | Danmark |
| By | København |
| Periode | 11/02/16 → 11/02/16 |
Emneord
- daginstitutioner
- Tværprofessionalitet
- børneperspektiver
- folkeskolen
- forældreinddragelse
- forældresamarbejde