The Paradox of Dedication: Agonistic Interviews on Preservice Teacher Education Students' Choice-Naratives

Bidragets oversatte titel: Dedidaktionens paradoks

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskningpeer review

Bidragets oversatte titelDedidaktionens paradoks
OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato29 mar. 2022
StatusUdgivet - 29 mar. 2022
BegivenhedNARST: Unity and Inclusion for Global Scientific Literacy - Vancouver, Canada
Varighed: 27 mar. 202230 mar. 2022
Konferencens nummer: 95
https://narst.org/conferences/2022-annual-conference

Konference

KonferenceNARST
Nummer95
Land/OmrådeCanada
ByVancouver
Periode27/03/2230/03/22
Internetadresse
  • Copenhagen Honours College Følgeforskning

    Jensen, N. T. (Projektdeltager), Johannsen, B. F. (Projektdeltager), Ingerslev Pedersen, M. (Projektdeltager) & Sølberg, J. (Projektleder)

    01/08/19 → …

    Projekter: ProjektForskning

Citationsformater